If you only knew How many times I counted all the words that went wrong

Dagen började med marknadsföring o UF i skolan, från 8-10.30 sen va den skoldagen över. Åkte hem o somna dirr, gött vare att sova kan jag lova. Vaknade vid 3 av att madde ringde, åkte till jobbet för att prata lite med henne, finns alltid här för dig o det vet du! <3
Sen vare hem igen, åt o tjöta med mamma o pappa, chilla lite tills johanna ville träffas, alltid trevligt så åkte o hämta henne o hon skulle äta, sen drog vi vidare hem till mig. chilla o tjöta lite, gick en sväng till ica för naturgodis, efter det blev det film. En riktig tjejfilm, center stage turn it up. Nu äre chill o snart sova. Imorrn äre skolan, engelsk affärskommunikation o marknadsföring som gäller. På eftermiddagen ska vi tjöat lite om träningspriser till kidsen tror jag:)
Ne slut på mitt tjöt om inget. Hoppas allt blir bättre snart iaf, orkar inte dra upp vad men de som behöver veta vet.

//P.holmbäck´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0