I like, Where you sleep, When you sleep, Next to me. I like, Where you sleep, Here.

Jahaja, då har jag hunnit med en heldel plugg, promme med mallan o nu skare bli lite filmtittande tänkte jag :)
Har hunnit med att skriva det mesta på historian iaf, så blir att finish up imorrn! Ska hinna med en sväng till gymmet oxå. Det blir att jobba 16-00 imorrn, ska gå stängning med martin o mio, kan bli kul :)

Idag har det varit en ganska chill dag ändå, började med historia, gjorde lite på inlämningen o sen vare engelsk affärskommunikation som gällde o marta är ju hur go som helst ! Efter skolan fick jag skjuts hem av lollich o sen hamna jag framför tv'n o chilla lite för en gångsskull, inte varje dag petra kollar på tv serni! Satte sen igång med historian o det gick bra, tills alla börja skriva på msn haha , typ 5 personer som skrev samtidigt, kan bli lite jobbigt ibland. Men skrev det jag hade tänkt mig på historian så är nöjd med mitt pluggande idag!

Ne nu ska jag nog kika på film, men slänger upp de 2 bilder jag o malin tog på prommen :D
//P´


Kommentarer
Postat av: malin

du e braaaa!

2009-04-28 @ 00:24:09
URL: http://mmalinkarlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0