I keep it moving in the right direction and everyday you know that's how I'm living

Idag har det varit en chilldag :) Började med en onödig lektion som alla gick hem tidigare från eftersom vi ändå blev utslängda från det enda klassrummet vi hade tillgång till dator i. Jag åkte hem, sov lite o duscha o så :) vid 1 åkte jag till stan för att träffa dreifaldt :) Blev mkt tjöt o det gillar jag :) va ett bra tag sen nu! Men ska till henne på tisdag igen! :D Somna en liten stund när jag kom hem igen, fick trökigt vid datorn så åkte till johanna :)
När vi hade varit en sväng i stan för att johanna skulle till LA o prata om sin balfrisyr så åkte vi hem till mig, blev mat o sen iväg för o träffa resten av gänget som skulle med till skövde o kolla bio :) Ikväll blev det Fast and furious filmen, ganska bra men de andra är bättre. En bra kväll. Nu ska jag nog chilla lite till o kanske kolla en film, får väl se om jag somnar till den lr hur det blir.

//P´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0