I feel so untouched

Dagen började med affärskommunikation, gick ganska bra. Fick tillbaka en läxa o jag fick alla rätt, ganska stolt över mig själv faktiskt! :) Efter det va det dags för marknadsföring, vi fick ett papper med frågor som ska va klart till imorrn, eftersom ullis va o undersöktes för att hon suttit i de gamla mögliga delarna av a-huset.. :S
Efter skolan åkte jag med tilda o malin till thorells o satt där med de ett tag, dumförklara malin ofc ;D men hon lärde sig faktiskt nått av min dumförklaring ;D Sen bar det av hemåt o jag baka en kladdkaka som jag lovat emma att ta med till jobbet. Blev ett långt men roligt arbetspass 16.45-23 :) pengarpengarpengar! Kommer jag tjäna en heldel denna månaden :D kanonbra! (Y)  Även fast jag inte jobbar så mkt, men ska jobba på dagar då det är dubbelt betalt o de pass jag jobbar är ganska långa, det gillar jag! :D
Imorrn äre skolan igen, har sams-möte kl 9 men hinner inte med det, utan måste komma igång med mitt historia arbete, så jag kan sitta med det på lovet o bli klar med det mesta! :) Har säkert nån kort praktik imorrn oxå, får se lite. Sen lutar det mot att jag o johanna ska till skövde en sväng o på kvällen blire att träna kidsen med coach :) (Y)

///P´
snart kommer min bror hem o snart är det sommar o då kommer sannipanni hem oxå! :D GREAT!



saknar........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0