Det var pollenchock och stjärnfall över staden

Idag har det blivit ganska mkt chill, syrran va här när jag vakna, blev lite tjöt med henne <3
Hon är bra bra bra <3 Sen la jag mig o kollade på Summerland efter maten, saknar den serien som fan! Somna nån minut, blir så grymt trött när jag inte har tränat på en vecka :S Sen gick jag ut en sväng o gick, tänkte igenom en heldel! Gött vare kan jag lova. Gick till sven o sen skjtusa vi hennes mamma o sen åkte vi runt lite, tjöta massa, va ju ett tag sen vi sågs, dessvärre. Nu ska jag alldeles strax till elin en sväng o sen även va med johanna :) kan bara bli en bra kväll! :D
Ha det braaa! pösss på er!

//P´
Dagens:

jeansleggins - vero moda
lila linne - gina tricot
vit tisha - carlings

Kommentarer
Postat av: malin

summerland. de va fan bra :D

2009-04-05 @ 13:02:17
URL: http://mmalinkarlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0