But deep within the corners of my mind I’m praying secretly that eventually in time There’ll be a place for you and me

Vakna typ 10 idag :S konstig kan man tycka eftersom jag knappt sovit nått i veckan.. Men jag ligger fortfarande i sängen, ska snart upp o äta frukost o fixa iordning mig, för vi 1 ska jag vara i seketariatet i frejahallen :) det är nämligen KM i badmintonen idag, jag kunde inte spela pga axeln men man kan ju alltid hjälpa till ist :)
När jag kommer hem sen blire fixa mig inför kvällen o äta nått! Måste ha mat innan festligheterna kan börja ;D
Blir förferre hos martin ikv o sen vidare ner till terran iaf, hoppas på en mkt lyckad kväll, varit taggad i en vecka nu! :)

Återkommer kanske inatt annars hörs vi imorrn! //P´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0