Being with you is so dysfunctional I really shouldn't miss you, but I can't let you go

Syrran kom hit förut, alltid lika trevligt :) Blev en del tjöt o chill. Fixade lite o städa mitt rum, det va välbehövligt! Ska nog ta tag i att städa min garderob imorrn, även det är välbehövligt ;P Har flera klädesplagg jag inte använder mig av.. Ikväll blev det en chillkväll med Maliiin D :) Chill o tjöt, promenix runt stan, ännu mer chill o skratt, malin är bra bra bra! Rädda min kväll iaf ;D

Blev en bra kväll trots allt, även om det inte va planerat så, tur att malin finns :) <3
Imorrn blire gymmet igen, rensa garderoben?, plugga historia o matte c, bror kommer hem! :D o på kvällen ska jag va fyllechaffis åt mor o far som ska på ölprovning... igen.. ;P Kul att de oxå åker på "äventyr" ibland.!

Nu ska jag sova snart så jag orkar gymmet imorrn! lr ja.. det blir ju faktiskt idag..
///P´

Kommentarer
Postat av: malin

tihi, bra kväll :) <3

2009-04-09 @ 12:13:09
URL: http://mmalindahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0