You start to wonder why you're here not there..<3

dagen har varit väldigt chill faktiskt :)
började me historia, hade lite redovisning om världserövringen som gick hyffsat :) haha jag hoppa över d jag inte visste hur jag skulle uttala ;)
sen vare marknadsföring som vi gjorde örm vet inte tyyyp tjöta om inget spec xD haha typ chilla :P
sen vare dags för UF :D riktigt naaajs :) alla i företaget är nu officiellt registrerade :D
wohooo o jag e ansvarig för marknadsföringen :D
sen vare luuunch o sen kör, som vanligt blir man astrött i körsalen :S helt cp..
men efter d vare modevisningsmöte o fiiiika =) mumms!
 
efter skolan hängde jag o lollich me hem till malin en snabbis för att lollich va hungrig :) sen drog jag o lollich vidare till thorells för stuudande o även senare kom malin dit för att ha sin lektion :) naajs naaajs :D
ikväll hare varit träääning :D d va gött o komma igång igen :P haha men asså i början gick d ju lite kass xDahha om man inte har tränat badminton på 2veckor kan d bli lite halvt spel första halvtimmen ;D hahaha

men nu äre iaf snaaart dags att sova, blir lite mer chill o maat innan o imorrn blir nog en go dag tror jag :)
ciaociao ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0