Visst känns det fint att va vid liv en dag till <3

Dagen har varit ganska chill måste jag säga :)
Började med körlektion innan skolan, tiiidigt :S
Sen blev det film på religionen, slutet av det vi påbörjade igår.
Efter det vare dags för prov i internationell ekonomi, tror d gick bra faktiskt, kan ju hoppas på godkänt iaf.
sen hade vi svenska, vet inte riktgt va vi gjorde men hahah xD

Efter skolan gick jag ner till Thorells för att sitta lite o studa vid datorn, d går bra nu :D
satt där i ca 2timmar, sen åkte jag hem o åt, planera kidsens träning o lite så :)
sen iväg o träna kidsen o sen till stan o kolla en snabbis me syrran o sen åkte vi till PA:s för sis hade ingen mat hemma xD

sen hare bara varit chill :)

imorrn blir iaf gbg me mina brudar malin, malin o lollich <3 ni e braaa brudar :)
imorrn ska vi haa kuuul :) håkan hellström o mina brudar blir nog inte mkt bättre ;D 
hurricane gilbert, bästa låten <3


mina brudar <3

men återkommer nog om morrondagen på lördag :) hare gött så länge o folket.. CHILLLAAA! :D bästa tipset ni får asså ;D


Kommentarer
Postat av: malin såklart

väldigt roligt bildval, fulare blir jag nog inte :D imorrn blir så mkt bättre än bäst! <3<3<3<3

2008-09-25 @ 23:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0