jag kunde inte bry mig mindre.

dagen har varit heeelt okej :D
skolan inleddes me historia i biblioteket, eftersom d hade hänt nått i vår sal så d låg glassplitter i klassrummet :S
sen va d marknadsföring me lilian :D kuuul :P
efter d blev d UF :D o jag, sara, malin D, berta o tapper har en kanonkul o bra idé måste jag säga :P
vi kommer ha kuuuuuulkuuuuuulkuuuuul :D

ikväll har jag tränat ungarna o d blev mycket matcher o även priser =)
efter deras träning, tränade jag o d blev en jobbig träning men kul i slutet :P
dock blir min axel inte spec. mkt bättre :/ vilket e lite synd men jag planerar ändå att försöka vara me på första tävlingen som är den 18'e oktober :)

nu blire lite mer chill o sen sooova :D

ciaociao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0