someone special.

min 18årsdag blev kanonbra ! :D
skolan va ju kul :P haha  alla 1or o 3or sjöng för mig när jag kom dit ^^ gulligt av er, spft06  & 08 <3
på kvällen kom mina bruudar hit o åt middag o tjöta o hade kul :) sen drog jag, berta o malin vidare till skövde för mer fest o även om d inte va mkt folk ute så va d en väldigt lyckad kväll :D tack <3

lördagen bjöd på besök av annette o tommy, o vovvarna grynet, kaiser o prada :) såå söta <3
sen kom även mina brudar, sandra, malin, malin o berta hit innan vi sa hejdå o drog vidare till festen som hölls hos världens bästa syster maddisch <3
där fanns bara ss när jag o världens bästa bror, johan anlände :P
men snart kom även mina brudar o efter d även martin o maddisch :)
sen kom ännu mer folk o festen va igång efter en lååång presentöppning av martin xd haha fan va seeeg han va :P
när festen väl va igång kunde man inte ha mer än kul :)
senare runt 00 drog vi vidare till terassen :) där jag o d andra födelsedagsbarnet martin fick gå före alla i kön, för att han hade pratat o fixat d me svante :) kanon! sen betalade martin mitt inträde oxå o även en tequila i baren, vilken jag va bäst på att dricka ;D hahhaha maddisch vet :P kuuuul :D
verkligen en lyckad kväll!
jag o malin anlände hemma hos henne vid ca 04,30 på morronen :P häääärligt :P
jag, partyyy :)

söndagen va inte lika kul kanske :P haha jag o maddisch va inte de som mådde bäst o d va släktkalas för mig :) haha maddes min vid maten xD hahahha mums för mat ;D kanske bara inte dagen efter :P
sen efter kalaset blev d städning hos maddisch o d blev ju riktigt rent o fint :)

idag har spft varit i gbg på nått vare nu va xD haha xD trööökigt va d iaf :P o jag va vääldigt trött efter helgen så jag somna ofc ;P o vissa andra har man ju hört satt o kolla på film ;) men me spft kan inget bli misslyckat, dock kan d ju finnas vissa ur handel som ger ett stooort  minuus !
nu ska jag fixa historialäxan o sen blire nog sova kanske :P försöka iaf.

ciaociao !

du e sööt, saknar dig <3


Kommentarer
Postat av: malin

tack för en grym helg och hoppas du hade lika roligt som jag :D natten var minst sagt rooolig. haha! pusspådiig. <3

2008-09-15 @ 22:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0