show must go on.!

dagen har varit lite halvt seg måste jag säga, beror nog på att jag har varit extremt trött heela dan.
skolan började iaf me historia som vi hade läxa till, men gick vi igenom läxan lr sa hon nått om läxan..? nej! ååååh vääääärt att ge läxor om man ändå inte går igenom de sen... |-)
sen vare marknadsföring o UF! :D haha va fan gör vi på våra lektioner egentligen ? XD haha jag, malin o sara gick o köpte oss mackor o satte oss i klassrummet ( som va helt tomt XD ) o åt vår mat :) mums ! sen gick vi runt lite o chilla mest o satte oss i korridoren o tjöta lite :P o sen vare lunch helt plötsligt XD hahahha!
vi åt o jag o malin begav oss vidare till kören. väl framme på kören så somna jag nästan, o sjunga kunde jag inte göra idag, min hals tillät inte :( trööökigt!
mattelektionen idag va ju rätt intressant xD haha jag o sara fattade nått idag iaf :P vi e stolta över oss själva ofc ;D

sen begav jag mig hemåt o hade sällskap me ss en bit o som vanligt fastnade vi en stund o tjötade :P alltid lika trevligt me henne :)
satte igång datorn o åt sen av pappas goa mat =) o kolla lite tv.
sen sov jag i typ 10min oxå innan d va dags att åka iväg till meddo för att träffa sandra o sola lite :)
vaaaarmt som fasen kan jag lova :)

nu blire mer chill o sen sooova :)


I  miss youu, saknar dig farfar </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0