nu är det lika långt till stjärnorna som stjärnorna till dig.

dagen har varit helt okej, började me lasse :D haha kan inte bli annat än kul :P
sen blev d larsa lektion, va inte för hemskt för en gångsskull :P vi jobbade lite me grupparb. nämligen :P
efter d va d svenska o vi lyssnade på en bellman låt som bara jag hade hört tidigare xD haha får skylla på att jag har en konstig/galen släkt ;D haha

efter skolan åkte jag hem o sen nästan direkt vidare till thorells, dit även ems kom :P
vi fixade en bit på datorn för min del, hon va min personliga lärare :)
säger dock inte hur långt jag har kommit ;D haha
men snaaaaart e körkortet miiiitt! :D
imorrn blire iaf skolan o sen thorells :) efter d blire vidare till gbg fööööör ........








HARDCORE SUPERSTAAAR MED BERTAAA! :D <3

hare chill! pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0