Now I know what I've been waiting for..

Dagen började med en tripp till Skövde med Malin <3
Där blev d shoppande, hittade inte d jag skulle dock, men annat hittar man ju alltid :D
Vi fikade lite o hade treevligt. Tack för en bra dag Malin! :)
När jag kom hem, blev d chill ett tag, sen iväg för att möta Elina o ge henne mitt f-kort, sen vidare för att lämna in en film på filmstallet.
Efter d åkte jag hem igen, sov en snabbis o sen gick jag till stan för att ha min synundersökning, slutade med att jag ska få glasögon, fick med några bågar hem o kolla på o har bestämt mig :)
Blir nog bra d med :P Sen blev d en sväng in på lindex, o sen vero moda, där jag inhandlade ett nytt linne inför helgen :) syrran köpte likadant, fast i annan färg ;) haha skräll att vi gillar samma kläder ;)


Sen vare dags att träna kidsen, o sen vare hem, hade för ont i halsen för att träna :( måste bli bra nu asså, tävling snart juuu :(
imorrn äre lång skoldag igen, ooorkar inte!
men på torsdag ska jag ha kuuul, då äre haalkkörniiiing :D

Kommentarer
Postat av: malin

lämnat in filmen nu? reeeedan ;)

2008-09-30 @ 23:03:49
Postat av: emilia

hahah det va kul när du skulle prova glasögon inför hela gruppen:P Yvonne är snäll hon:P hahaha

2008-10-01 @ 23:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0