I'm gonna take you by the hand.

i fredags va d ålle o d va paartyyy som faen ;D
shit en riktigt lyckad o kuul kväll :D
d blev förfest hos hanna i 1an me företagarna + lite annat folk :D treeeevligt :P
ingen kan ju festa bättre än oss företagare så ;D

lördagen bjöd på bakfylla o jobb xD fiiifään xD
men efter jobbet åkte jag o malin upp till lollich för mat o film o myyyycket skratt :D
ni e bra <3

idag blev d en heldag i gbg med shopping o chill, vi va ju rätt slöa ;D
men d blev lite nya saker ändå :P älska min nya trööja :)
nu blire nog chill o kanske lite historia plugg, får se hur mkt jag orkar :)


förfeest ! :D      jag o ems på JC, min nya trööja :)


Kommentarer
Postat av: maaaalin ofc

du är bra, jättebra :D <3

2008-09-07 @ 21:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0