i don't hear the music, when i'm looking in you're eyes.

dagen började med internationell ekonomi, men som tur e har vi grupparbete just nu :) häääärligt! :D
sen blev d skolfoto :) , blev nog bra tror jag.
efter d hade vi vår underbara lärare lars :D haha asså seriösa lektioner, nej ;) men kul, idag fick vi spå i händerna :D haha kuuuuuul :D förutom att man typ inte fatta nått ;D

sen blev d lunch o fix o trix innan spexkortet :P som blev braaaa :D
sen vare affärsjuridik som gällde, kändes ju oxå vääldigt seriöst, lr inte!
men fick ut lite fakta iaf, tänkte att jag får väl studa lite hemma me d, eftersom d handlar om miljölagar så e d ett ämne jag ser som intressant :)

efter skolan blev d mer fotografering, ett kort me girlsen i klassen o ett me min emelie "berta" kärrmander <3
sen cyklade malin, emelie o jag hemåt :) jag o berta sa hejdå till malin o gick in en stund, sen vidare till stationen för att berta skulle me sin buss o jag skulle bli hämtad av sis <3
hos sis blev d för åka iväg o handla, mat, godis, dricka :) mums! sen blev d chiill o jag somna xD vilket e lätt gjort i hennes goa soffa :D
fixade lite o fick sen skjuts hem av sis :)

nu äre chiiill o musiik <3
trött som faen men kanske kan somna fortare idag :)

pöss!

missing you..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0