How can you sleep at a time like this

dagen började med att jag vakna med en sprängande huvudvärk o troligtvis var det nog feber inblandat i det oxå.. :S
men jag tog mig upp, gjorde mig i ordning o cyklade iväg till skolan för att möta mina elevskyddsombud för att ha ett lunchmöte.
väl framme skulle vi oxå bestämma vad vi skulle äta o det blev ju lite fajt om valet xD
men till slut blev det mingus :D o kul som vanligt på mötet :)
tillbaka till skolan för historia.. men visar sig att även den lektionen är inställd , så en dag då vi vanligtvis har 7lektioner hade 0 lektioner på :O :P kunde knappt bli bättre :)

efter skolan blev en sväng ner till stan o kolla runt o sen vidare hem :)
efter att ha varit hemma en stund kom isabella hit o det blev lite tjöt innan vi gick vidare till ss för att hämta en klänning jag skulle låna :) fastna där i 1 timme o tjöta :)
vidare till eldorado för mat :) mumms !
sen blev det chill framför tv'n :P

imorrn blire nog en ganska chill dag igen tror jag :P får se om jag hinner skriva här imorrn annars återkommer jag nog på söndag :)
ciaociao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0