fulfil my dreams and set me free

dagen började med att jag vakna med feber,. men kände att jag bara inte pallade att missa lektioner o få göra allt hemma :S så jag tog mig upp, åt frukost o vänta in malins ankomst, o vi cyklade sen vidare till skoolan..
började dagen me historia o d visar sig att nästan ingen gjort läxan ordentligt xD hahahha
sen blev d UF, som va väldigt chill, amalia pratade lite om UF så vi skulle lära oss nått.. haha kändes som om vi nästan har hört d hon pratade om miljarders gånger förut, men men ..
sen blev d möte med modevisningsgrupper :D bestämde lite inför vår fotografering på torsdag :)

efter skolan cykla jag tsm med ss en bit, sen hamna vi som vanligt vid rondellen o stog där o tjöta i typ 1timme xD
sen kom jag hem, chillade som vanligt, o sen vare iväg för att träna ungarna o sen blev d även en sväng till meddo med sandra <3 vi blev självklart hungriga efter d o bestämde oss för att beställa med lite mat från minguuus <3 mummS!

jag o sandraaa

imorrn blire iaf lunchmöte med mina elevskyddsombud på minguuus ;D tror jag :P brukar bli så :P
sen efter skolan blire att vara med isabella :) kuuuuul :P:P <3
ska även handla lite senare me mami, inför min glamour-middag på fre :P 
kommer bliii såå fettnaaajs :D


du e saknaaad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0