'Cause I need to see you one more time

(080930)
Dagen började med matte o janneboy som malin säger :P
sen vare raast 9.10-12.50, den e rolig den rasten asså.. not! men man hann göra bra saker :D
åt lite macka o så med ems,  innan jag drog ner till thorells för lite nötande framför datorn :) d går bra nu :D
sen vare körlektion 11, landsväg idag igen , gick great! :D
Tillbaka på körskolan för o boka in lite körlektioner o jkp o även mina prov! :D äntligen bokat! :D
Nu jäklar gäller d att va duktig o ha kvar kunskaperna i huvet! :D

Efter skolan blev d en sväng på stan med malin x2 o lollich, hitta snyggt linne på vero moda men köpte d inte, ska kolla va som finns i Skövde imorrn :) kanske finns nått naajs :P



Sen iväg till syrran, åt lite o sen hem o fixa inför att sen åka iväg ut till födelsedagsbarnet Sandraaa <3 
Hos Sandra bjöds d på 3 rätters middag :) mkt goood mat måste jag säga, tror alla va väldigt mätta efter maten :D
D blev även en heldel skratt som vanligt med de härliga människorna :D

Nu chillar jag mest, snart sovdags! :D
Imorrn blire iaf Skövde o synundersökning! :D najsnajs !

chillout!


Kommentarer
Postat av: louise

du är sjukt bra! <3

2008-09-30 @ 00:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0