you make it real.

d blev en lyckad förfest o en lyckad fest på bogrens i torsdags! :D
började lite segt, ingen va riktigt taggad men sen så jäklar blev d fest ;P
brudarna gjorde kvällen helt perfekt :) torsdagar e fan gött o festa på asså, förutom att fyllekäket e svårare att hitta :D
jag o malin blev iaf hämtade av maddisch o martin :) köpte med mat till de oxå, gud va snäll jag e :P haha
i bilen hem, satt de 3 o skrattade åt mig mest, för jag tjöta ju en heldel , men kul hade jag o gla' va jag :)

vaknade vid 11 då maria ringer från jobbet o vill att jag ska jobba, snäll som jag e säger jag ja,..
haha shit, d blev en låång dag på jobbet ;D
dock va jag inte bakis, hade lätt huvudvärk första timmen bara , sen rulla d på :)
blev att jag jobbade 12-20 ist för 16-20, men cash rullar in lättare än man tror ;D

efter jobbet blev jag hämtad av mami o sis, åkte till sis o lämnade henne o hennes saker hon inhandlat under dagen.
jag beställde mat till mig o mami, eftersom d bara va vi 2 hemma ikväll :) , d blev pizza från eldorado, vilket jag inte ätit på ett bra tag, asså mat från eldorado ;P höhö
men den pizzan satt fint efter en dag på jobbet :D

sen blev d chill framför tv'n :) blev lite överraskad av samtal oxå ^^ men alltid lika trevligt ;)

hare gött folket! ciaoo!
 


Berta kommer hem senare idag :D
äntligen säger jag bara! :D 
SOM jag har saknat dig <3


Kommentarer
Postat av: Madde

haha jo du pladdra men det va kul o lyssna på dig oxå, har nog inte skrattat så mkt på länge åt nåt någon sagt :D

2008-11-01 @ 02:43:26
Postat av: Malin

Haha du var så gullig i bilen hem ;D

2008-11-01 @ 10:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0