that's all I'm wishin' to be ownin'

halkkörningen i torsdags va hur kul som helst :D haha blev några piruetter :)

fredagen innebar smögen med UF-företaget på dagen, för lite fotografering :)
blev många bilder, några mindre bra än andra o några helt underbara.
efter flera timmar i smögen åkte vi hemåt o laddade inför kvällens fest!
d blev in i duschen o fixa i ordning o sen till syrran :)
där började festligheterna o sen blev d vidare mot terran där ålle va.
mestadelen av kvällen befann jag mig i baren xD för när jag väl hade tänkt att gå ut därifrån fyllde ju maria år o då kunde jag ju inte gå därifrån :) haha

lördagen va helt okej, orkade inte gå upp förrän halv 2 på dagen, men sen sms:a berta o vi åkte iväg mot blidsberg där vi hade tänkt att ta en fika, men vi körde vidare för d va stängt o vi hamnade till slut i gällstad, lager 157 :)
hittade dock inget kul, så vi gick o åt mat o planera lite inför kvällen.

sen vidare mot ulricehamn för inhandlande av slödricka till kvällen.
efter d va d dags att åka hemåt, blev snabbt ombyte o vidare mot syrran för mer fixande :) där befann sig även ulricha :)
haha vi tjöta o åt morötter o dip :P mums ;P
sen gick jag en sväng till deas förfest för att gratta honom, o sen tillbaka till syrrans place för mer party :)
vi drog vidare mot terran nån gång vid 11 tror jag :)
kvällen blev bra, men fick veta lite som jag borde hört tidigare..
sen till valentino för lite maat o sen till syrran o hämta mina saker o sen vidare hem för att sova :)


just stay strong cause you know I'm here for you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0