So let's see what you're made of..

Dagen började med larsas lektion som va internationell ekonomi, sen vare dags för dubbel lektion med lasse o d kan ju bara bli kul, han har lätt de roligaste lektionerna :D

sen vare 35min svenska o sen iväg till Skövde, där vi skulle kollat på en rättegång, men den blev inställd, o d fick vi veta när vi hade kommit dit.. så vi fick lyssna på när domaren pratade om hur d brukar gå till ist.. inte lite intressant kanske..

sen hem o jag va så duktig att jag la mig att studa inför historiarpovet på fre, men som vanligt somna jag.. vakna av att pappa kom hem, o så studa jag lite till.. sen blev d chill tills jag fick panik o inte orka sitta där längre.. fick med mig malin ut o gick med henne o vi va ute i 1,5 timme, blev en låång men alltid lika trevlig promme :D

imorrn äre skola igen som vanligt o sen blire trääniiing! :D naaajs!

hare göött! chillout! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0