ring of fire.

Började dagen med mattelektion, som va genomgång mer än halva lektionen, verkligen kul att man hinner jobba på lektionerna asså..
Sen hade jag rast från 9.10-12.50, så jag satt o tjöta med ss i bibblan lite först sen ringde jag o kolla var malin o lollich va, mötte de o sen cykla vi ner till stan o åt lunch på lilla blå :)
Sen cykla vi vidare hem till malin, hon skulle packa sin träningsväska, o jag säger bara hon har en galencrazy hund xD helgalen va den, sen skulle vi cykla tillbaka till skolan för internationell ekonomi, cykelturen va vääldigt jobbig eftersom jag o malin drog i varandra hela tiden XD
När vi väl kom till skolan, chilla vi lite, efter internationell eknomi vare dags att jobba med UF :) Blev målade ramar idag, så mina händer har spår av färg på dig, men d e så d ska va ;D haha :)

Efter skolan cykla jag hem, fixade mat :) mumms, jag e bra på att fixa mat asså :D
sen blev d chill o lite sova framför tv'n som vanligt, tjöta lite med syrran i telefon oxå :) kulkul :P
sen åkte jag o mami o handla lite o nu sitter jag här, men ska nog ner o baka lite kakor lite snabbt till UF imorrn ;) hihi

Har inte blivit nått pluggande på marknadsföringen idag heller ,men provet e faktiskt på fredag, så jag kan börja imorrn :) hihi busigt! ;D

chilllllll! :D

Kommentarer
Postat av: malin

2008-10-21 @ 22:47:29
Postat av: malin

du borde inte haft så jobbig cykeltur, det var ju DU som drog i MIG ;) haha.

2008-10-21 @ 22:48:20
URL: http://mmalinkarlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0