one thought.

Dagen har varit lite seg, har inte mått prima precis..
Började med matte, inte d roligaste med tanke på att jag vakna med megahuvudvärk! :S
Men tog mig upp o till skolan ändå :)
Sen vare rast i typ 4timmar som vanligt varje måndag, så jag o lollo, malin o emelie drog ner till mingus för mkt bättre mat än köörv! XD
Efter d vare dags för lektion med larsa, blev klar med vårt arbete o så :) najs!
Sen skulle vi haft affärsjuridik men blev UF ist eftersom vi ska ha våra montrar klara redan nästa vecka! :O
Men vi kommer nog få en najs monter tror jag.
Efter skolan följde berta med mig hem <3
Vi tjöta o hade trevligt o hon lånade en resväska eftersom hon åker till turkiet på lördag :(
 
Har även varit ute en sväng med mami o övningskört, kul vare :)

Imorrn blire iaf Kick Off för UF i skövde med företag <3 kommer bli najs hoppas jag ! :D

chillooooout! :)


du e gryym ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0