make it mine.

Dagen började med att vi åkte till Skövde för UF kick off :)
D började väl inte så jättebra direkt, men efter pausen blev d bättre. Då va d en kille från Piteå, Niclas Wikström som pratade, han va en helskön kille måste jag säga, men tror man tog åt sig mer av d han sa än d nån annan sa eftersom han gav oss ett gott skratt samtidigt. :)
Efter kick offen åkte vi tillbaka till Fkp o d blev donken eftersom d va fisk i skolan xD
När vi kom tillbaka va d dags för att ha mattelektion, vilken jag nästan dog på kändes d som, hade så jäkla ont i huvet o mådde verkligen piss :S

Så jag somna typ direkt när jag kom hem, d va gött o sova lite, behövdes :)
Sen vare dags att åka upp till stan med mami för att hämta mina glasögon som hade blivit klara,najsnajs :)



Efter d åkte jag direkt upp till skolan för att hjälpa till med bästa 3-8an i badminton, inte helkul kanske, eftersom ungarna va ganska jobbiga..

Nu lyssnar jag mest på musik o väntar på Emilias telefonsamtal, hann inte prata med henne förut så får bli över telefon ist :)

> För att halka på rätt bananskal måste man äta jäkligt mycket bananer. xD dagens!
> OMY - Oj Min Bakgård

- Chillout people!

Kommentarer
Postat av: holmbäck'

Lika snygg som vanligt.

2008-10-16 @ 19:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0