laddad till tusen.

Idag har d varit en kul dag, förutom att malin inte va i skolan :(
men vi började iaf med UF från 8 till 11 :) naajs, har kollat igenom våra ca 1000bilder o valt ut ca 130 bilder av de o fler ska bort :) men d kommer bli kanon! :D Vi kom fram till att vi e grymma fotografer i vårt UF-företag :D

Efter UF va d dags för en välbehövlig o faktiskt god lunch :D naaajs värre !
Sen sortera vi bort lite fler bilder o sen gick vi till vår historia lektion, o sist men inte minst hade vi matte, inte allt för kul kanske, men jag o sara hade trevligt ändå =)

När jag hade slutat gick jag till mitt skåp som vanligt o trodde att jag skulle ha en tråkig cykeltur hem själv , men nej! va fel jag hade :D SS sluta samtidigt så hade sällskap med henne <3 me like! :D Blev lite snack som vanligt vid vår kära rondell oxå ;D haha

När jag kom hem tog jag mig lite o åt o chilla i soffan o kolla på miami ink, fan va sugen jag blir på tatuering nu.. måste bestämma mig för va jag ska göra bara :P
Sen städade jag, o d blev mkt bättre än va d brukar bli :P lite förvånad faktiskt :) fick plats för min fina bild på mig o syrran oxå :D blev naajs, nu finns hon alltid hos mig i huset :) haha låter nästan som att hon e död, men d e hon inte som tur e :) bara att man saknar henne när hon inte bor hemma, hon e lix en stor del av mig <33


sis o jag <3

Nu sitter jag o väntar på malin o sandra iaf, för ikväll blire mys med de två bruudarna <3 häärligt!
o imorrn äre dags för täääävling! :D jag e så jäkla laddad nu asså! :D :D ska bli kul :) även utgång på kvällen lutar d mot nu oxå! :D med den bästa johanna <3

men nu får ni mitt vanliga tips :D chillllaaaaaaaaaaaa :D:D:D

Kommentarer
Postat av: malin

kan hända att jag saknar dig redan sötipaj :D

2008-10-17 @ 18:52:07
URL: http://mmalinkarlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0