Is there something I can send you to remember me by,

Dagen började med att jag blev hämtad av lollich som körde mig o malin till skolan, vi slapp cykla idag :) hääärligt!
När vi kom till skolan va d religion, internationell ekonomi o sist men inte minst svenska!
Sen åkte vi hem, jag åt lite o sov i typ 5min, sen cykla jag vidare mot kommunhuset, för där skulle jag ha min praktik, som inte var allt för kul, stämpla kuvert med en maskin som gick sönder o plasta in små papperslappar o d sista hämtade vi post på olika ställen oxå.

Jag cyklade hem, fixa lite o sen iväg igen till Thorells denna gången för körlektion, som gick bra , jag e inte den bästa på att parkera dock xD men blev bra d med till slut. Efter körlektionen hade jag tänkt åka hem lite, men Sara tvingade mig typ att sitta vid datorn o studa lite ;) haha Sara e fan bästa körläraren man kan ha :)

Sen åkte jag hem o åt o bytte om till träningskläder, sen körde vi iväg lämna av bror på hans träning o sen vidare till PA:s för handla lite :) Efter d körde jag o mami vidare mot min träning, så d e va jag gjort nu , tränat! :D kuuul! :D
Nu äre chiiill! imorrn äre UF i 3 hela timmar! :D kanonkuuul! :D



Chiiiilllaaaaa! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0