I got better things to do, than remember you.

dagen har varit chill, skrällen på d asså ;D
började skolan med historia, som vi såg en mobbad film o sen studa inför provet på fre..
sen vare marknadsföring, redovisade VÅRA affärer ;D haha
UF, vi jobbade lite med vår marknadsundersökning o måste bestämma oss för va vårt företag ska heta, In Frames va tyvärr redan taget :/

sen hade vi modevisningsmöte, o sen vare maat, o studande för mig o malin dahlberg :)
efter en stund kom även ss till biblioteket o la in ett program i min miniräknare som jag lär få användning av :D
sen vare dags för d hemska matte c provet, gick åt helvete rent ut sagt.. sämre än förväntat, kan ju hoppas att man får 1 poäng iaf..

efter d gick jag faktiskt även på min mattelektion, lite för att jag inte skulle ligga efter i matten, o lite för att min mattelärare verkligen tkte att jag skulle gå..
sen efter skolan hade jag sällskap med ss o erik en bit, de e bra de :)
jag o ss sa hejdå till erik o sen satte vi oss som vanligt vid rondellen o tjöta, men idag insåg vi att man kanske skulle utnyttja bänkarna som står så fint där :)
vi tjöta o satt o kolla på d "vanliga" folket som kommer varje tisdag när vi tjötar vid rondellen. ;) haha

hem o chilla ett bra tag, sen vare dags för träning :D skööönt att komma igång igen efter mina förkylda veckor.,
nu har jag chillat framför tv'n precis, kollade en film o åt lite :)

så e jag väääldigt trött så d blir sängen o soova, för imorrn äre en ny dag, o den kommer säkert bli kul, då blir åka till skövde med klassen o 2orna för att kolla på rättegång.. intressant... kanske.


Även grattis till louise som fick sitt körkort idag!, du förtjänar d gömman! :D

för övrigt så saknar jag min broor extremt mkt men han kommer nästaa vecka! :D
hare naaajs! chilllooout!!

Kommentarer
Postat av: louise

tack petra :D nu ska vi allt ut o köra ;)

2008-10-08 @ 17:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0