here i go again

söndagen blev chill heela dagen :)
d vill säga fiilm, datan o fick även ett trevligt telefonsamtal, tack cooling ;)

idag hare varit en go dag :)
började med att ha utbildning med elevskyddsombuden, lärorikt även denna gången.
sen blev d donken med ss, du e braa <3
tillbaka till skolan för lektion med larsa o sen även affärsjuridik som inte va allt för seriöös ;D
sen lite fika med girlsen innan de skulle till gymmet, o jag skulle hem o plugga med ss, eftersom jag har ett hemskt matte c prov imorrn :S men fattar lite nu iaf, tack vare ss :D
sen blev d myys med mina brudar, malin, malin, lollich o sandraa :)
vi kolla på film, mamma mia. bra va den o i bra sällskap kan man inte ha en dålig kväll!

nu äre snart dags för lite mat o sen sova, o ladda inför en spännande morgondag, för vissa iaf :)
jag laddar mest inför mitt matteprov..
men mer om d imorrn :D

hare naaaajs o folket som jag sagt nån annan gång, chiiilllaaa! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0