gulligt.

Idag vaknade jag med en hemsk huvudvärk, rinnande näsa, ont i halsen jaa va ska man säga allmänt dålig, men tog mig upp för att ta mig till skolan o iaf göra våran redovisning som vi skulle ha i internationell ekonomi, haha blev lite halvt misslyckad från min sida eftersom jag inte va så med, pga att jag typ dog xD haha
Efter den lektionen tog jag mig hem på cykeln, tror aldrig hemresan med cykel har kännts så lång o jobbig som idag :S
Inte bra att va sjuk o cykla hem asså..
När jag kom hem somna jag som vanligt på soffan, vid halv 3 tiden starta jag Sagan om ringen, som jag somna till, skräll? :) men har ju sett den ett antal ggr innan så d gör ju inte så mkt.

D blev iaf en lång dag kändes d som, tiden gick verkligen inte fort, men brukar den ju inte göra när man väntar på ngt o d ngt va min bror som kom hem idag. :)
När han väl kom hem, satt vi o chilla i köket o tjöta, jag, mami, papi o bror :)
Efter ett tag värmde mami pizza o även min älskade syster kom hit :) hela familjen samlad, kan inte bli bättre :) <3
Sen gick jag in o chillade framför tv'n, family guy is the shit asså :D
Sen blev d iaf efterrätt som bestod av mamis goa äpplepaajj :D mumma!

Nu har jag suttit här ett tag, o börjar känna värken i nacke o rygg, så blir till att sova snaart :)
D blev väl inte d bästa blogginlägget idag, men e man sjuk o trött så blire som d blir ;)
Btw så har jag spanat lite efter inspiration till en tatuering som jag troligtvis ska göra nästa år :)

chilllouuuuuuut! :D


Något liknande med detta,
men tror jag ska lägga till lite noter oxå,
eftersom jag vill att d ska ha nått med musik att göra.
Musiken e en så stor del av mitt liv,
så den måste lix va med på tatueringen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0