Find me and here we go..

Helgen har varit super! :)
lördagen började med jobb, va en heldel att göra :P men d e kul att d händer nått ibland :)
efter jobbet skyndade jag mig hem, åt o fixa i ordning mig, för på kvällen blev d partyy !
Blev förfest hos Elina, som va väldigt trevlig, dock kan ju folk sluta bjuda in sig själva asså, sånt e bara irriterande.. men sen tog vi iaf taxi in till terran, där bjöds d på BRAAA musik o mkt dans :D
när terran stängde va tanken att jag o malin skulle ta fyllekäk på valentino men de va helt dumma i huvet så vi dissa stället, o gick hem till mig o sov ist, lr ja vi tjöta en heldel innan vi somna ;D haha

sen dagen efter så skulle maddisch hämta mig o malin vid 11 vare sagt,, men hon kom vid 12 ist xD haha
men d va ganska tur för jag o malin va lite sega på att komma upp ur sängen xD
men sen bar d av mot skövde, men jag skulle ha frukost först så d blev DT på donken o sen mot skövde :D
släppte av malin i stenstorp o sen vidare för shopping :)

hittade mumienbox som jag köpte o en Bob Dylan cd :)
så jag hjärntvätta syrran på vägen hem med Bob Dylan ;D
senare på kvällen skjutsa mami ut mig till malin o sen åkte vi in till skövde för att kolla bio, HSM3 :D najs film måste jag säga! :D
efter  d blev d ofc donken ;P haha jag åt donken 3 ggr denna dagen kan jag ju tillägga ;D hahah
men jag får aldrig nog av d :D d går ju variera lite iaf :P

idag vaknade jag vi 9 o snooza i 1 timme innan jag orkade ta mig upp o duscha o sen iväg till körskolan för körlektion, den gick bra o sen satt jag vid datorn o gjorde mina svåraste frågor, o gav inte upp förrän jag fick ett bra resultat, blev ca 2 timmar vid datorn xD haha :) men fick iaf till slut 60/70 så d va bättre än mitt andra försök då jag fick 35/70 xD haha inte bra måste jag säga.. men nu äre bara plugga järnet! :D så skare nog gå bra :D

lite senare idag kommer iaf Sandraa in till stan :) d blir bl a meddo en sväng :) o så blire nog att chill o tjöta järnet tror jag :D kan baraa bli braaa :D <3
jag o sandraaa
jag o sandraa

nu ska jag ta mig nått o äta o chilla lite vid tv'n, kankse blir nått kort inlägg om dagen :)

hare chiillll!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0