Every single one's got a story to tell.

Idag hade vi historia första lektionen, d gick hyffsat fort faktiskt :)
Sen vare dags för UF i 2 timmar, nu gåre framåt måste jag säga, montern börjar bli klar, prislistor typ klara, imorrn kanske d blir vår första beställning, vi får hoppas :)

Efter skolan åkte jag hem o fixa lite mat o chilla, skrev upp lite idéer på badmintonövningar som emilia ville att jag skulle göra :) Sen blev jag o mami hämtade av syrran för att hon skulle skjutsa oss, mami till hennes träning o mig till skolan för att jag skulle ge emilia papprena med övningarna på, kolla lite på kidsens träning oxå, sen blev jag upphämtad av papi o vi åkte hem chilla några minuter o sen åkte vi o hämta mami.

Har chillat d mesta av kvällen, men jag e stolt över mig själv eftersom jag faktiskt har kommit igång med mitt pluggande inför provet på fredag, sitter med böckerna i knät nu oxå, blir lite mer plugg, o sova snart, jkp imorrn på förmiddagen sen fix o trix med UF på eftermiddagen o på kvällen blire öppet hus i skolan :)

Men nu ska jag iaf plugga lite mer, o snaaart sova :)

chillllll! :D


Tröjan till öppet hus,
Ållebergsgymnasiet, Falköping!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0