don't think twice, it's alright.

idag sov jag läänge, men d va välbehövt efter gårdagens jobb,
för d va en heldel, vissa stunder iaf :)
men kul hade vi ju ;D

men när jag väl kommit upp vare bara att hoppa in i duschen, fixa mig o äta lite sen iväg till thorells för att studa lite vid datorn o sen även körlektion som gick kanon :D

nu äre snart dags att fixa sig igen,
för ikväll äre partyy partyyy med mina brudar som gäller, 
kommer bli kanon ! :D

så snart ska jag fixa mig, sen till pressbyrån o fixa f-kortet o sen äre partyy :D

imorrn eftermiddag/kväll blire workwork, får se om jag orkar ta mig upp o gå till thorells innan d :) måste typ dit :)

hare naaajs! chiill

ciaoociaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0