butterfly kisses.

Idag vakna jag redan vid 6 för att d va upp tidigt, idag vare nämligen dags för jkp tripp för mig med körskolan :)
d va jag emma o karin (volleybollare) vi hade trevligt o kul :)
kände mig stolt eftersom jag inte körde fel en enda gång =)
efter jkp vare dags för UF jobb inför kvällen, jobba med d till typ 20 över 3 sen hämta sis mig på skolan o d blev lite mat o sen hem o byta om o fixa till på 30 min o sen till skolan igen för öppet hus.
kom hem därifrån vid 20 över 9 så har varit en lång dag kan jag lova :)
men helt okej faktiskt, Ingvar Oldsberg va på skolan oxå, inte varje dag d händer precis :D


Ingvar Oldsberg o jag

imorrn blire skolan igen, o praktik :S ork..
men bara att kämpa o se glad ut ;) kuuuul.. not!

chill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0