baby, it's all of me or nothing.

igår slutade min skoldag redan efter svenskan vid 11.10 eftersom jag fick så jäkla ont i ryggen så pallade inte praktiken.
men låg hemma o hade tråkigt, somna en stund, åkte sen upp o tränade kidsen, jobbigt måste jag säga men de fick mkt fys igår för att de tjötade för mkt :) d gillar vi :D

Idag började d med att jag får sms från malin karlgren att hon försovit sig, sen när jag kommer till skolan så sms:ar malin dahlberg o säger att hon har försovit sig xD haha stor chans att BÅDA MALIN försover sig samma dag xD o BÅDA sms:ar mig ! XD HAHA
men iaf, vi började med att städa i vår sal, va rätt rörigt efter allt fix inför öppet hus, men när d va klart vet jag inte riktigt va vi gjorde xD haha typ chilla o tjöta med lilian o ullis :) underbara lärare d där måste jag säga! :)
men sen hade vi iaf UF, fick lite gjort även idag :) öppnade ett bankkonto, naaajs!
sen vare lunch o efter d historia o sen matte..
malin hade nedräkning i sitt block till höstlovet ;D
vilken lättnad när vi kom ut från matten!  :D:D:D:D:D lov föfan :D !!!

va en sväng med titti på donken o sen hängde jag med sis efter att hon slutat :) vi åkte till stan o fixa våra glasögon o kolla in på vero moda, blev en ny jääkligt snygg skjorta inhandlat =) riktigt nöjd måste jag säga :D

sen cykla jag hem för o äta middag med mor o far , blev oxfilé från rantens hotell, riktigt gött! :D
sen har jag chillat framför tv'n, kollat sing a long, extra extra o singing bee :D braaa tv d asså :D

nu blire snart min nya film, surf's up :) sen äre dags för mig att sova för imorrn äre workwork som gäller 10-19 o även partyyy på terran efter d :D kommer bli en riktigt najs dag/kväll! :D


hare naaajs folket! CHILLLLAAAA! :D

berta o jag <3
SAKNAR MIN BERTAAA! <3
KOM HEEM NUU! :)

Kommentarer
Postat av: malin

haha, skräll på mig och malin därja ;D äntligen höstlov, kan inte bli mer underbart. får se till att hitta på nåt när jag kommer hem :D

2008-10-25 @ 13:26:13
URL: http://mmalinkarlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0