you're so fine

haha gårdagens kväll blev omplanerad igen! XD haha
åkte ut till berta vid ca halv 7 kanske, sen  tjöta vi lite o kolla på bilder :)
sen vid ca 9, så får vi för oss att vi ska åka till gbg xD haha
så vi tog bilen in till stan, åkte först till isabella o hämta ett f-kort till berta, sen till mig för o hämta mitt f-kort :)
sen vidare mot stationen o tog tåget 21.55 till gbg :D va framme ca 23, då vi ska försöka få tag på simon o säga att  de ska vänta utanför liseberg när in flames va slut, haha va lite svårt först men till slut fick vi tag på honom :)

tog spårvagnen till liseberg, stog där o vänta på de ett bra tag, eftersom de typ va sist ut, klockan hann bli 12 innan de kom iaf, o vårt tåg hem gick halv 1, så vi stog o tjöta ett tag utanför liseberg, sen blev d spårvagnen tillbaka mot stationen, sen skulle de ta ut pengar oxå, vissa.. nämner inga namn ;) gick d lite sämre för när man skulle trycka in koden på bankomaten.. haha
men d gick ju d med :) sen vidare mot stationen, va framme vid tåget typ halv1 o d gick 2 min över halv 1, så fick säga hejdå, inte kul. va motvilligt jag gick på d tåget säger jag bara!
lyckad kväll iaf :D

idag hare varit jobb hela dagen, 11.45-19, en seg dag. men gick ju hyffsat ändå,
va väldigt trött på jobbet eftersom d blev sent igår, o + att min rygg gjorde så ont så jag inte kunde somna :/
men nu ska jag snart lägga mig iaf, för imorrn äre skolan som gäller :S usch! känner inte att jag vill d asså..

hare najs! chiiiiilllaaa!

ciaooo

berta o jag <3
Emelie Kärrmander <3 Petra Holmbäck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0