you make me smile

dagen har varit kuul, började med att jag hämtade sara o sen malin o tappisch :) sen åkte vi vidare mot vartofta för att hämta berta :) o på vägen dit va d en som nästan körde på mig, lite rädd i d läget...
så kan d va när folk inte kör på sin sida av vägen.
vi åkte iaf vidare mot jkp o ikea när vi hämtat berta, när vi kom dit ser vi att de inte öppnar förrän om 50min men att de hade frukost för 10kr, som va väääääldigt tatttig ! d va inte bara jag som tyckte d.. men fick iaf 2koppar kaffe =)

sen började vi vår ikea vandring :) den gick fort faktiskt tog, typ bara 30-40 min tror jag.
vi åkte sen till media markt lr va d heter o kikade lite, har aldrig sett så mkt elektronik :P haha
så klart har de inte family guy boxen :/ bara säsong 4, även d tattigt! xD haha
åkte därifrån mot donken o maaat :D haha skräll på matvalet ? inte jag som valde dock :O jag sa faktiskt att vi skulle kolla efter nått annat , .!

efter maten åkte vi hem mot fkp igen, göttttt! släppte av alla o sen åkte jag o berta till Ö&B o köpte lite godis o så :) sen åkte vi hem till mig o studa lite svenska, har fått en heldel gjort nu! :D yeeey!
ikväll har jag inte gjort mer än att jag skjutsa mami till hennes gympa förut o sen åkte jag o sola o sedan hämta mami igen :) nu hare varit chiiill!

imorrn blire UF, sen praktik o sen jobbaaa! 16-20 så d e naajs :)
hare gött! pöss!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för skjutsen. Kram

2008-11-12 @ 23:16:26
URL: http://petraholmback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0