where's the music DJ?! xD

dagen började med larsa o ie, gick ju bra.. inte för att vi gjorde mkt på den lektionen men.. sökte lite på internet på olika gojjs :)
sen hade vi iaf dubbel lektion med världens mest underbara lärare, lasse. kan inte bli annat än bra, o jag kan ju säga att jag gillade inte religionslektioner förut men sen jag haft lasse har man bara haft kul. haha den människan äger ! hur cool som helst! :D
efter d tog vi oss lunch, o sen hade vi nkp tal på svenskan några av oss, så vi höll inte inför hela klassen, va rätt chill faktiskt o skönt att ha d gjort o d gick kanonfint! :D
sen hade vi vår riktiga lunch men då gick jag, berta o sara till bibblo o studa historia så vi inte skulle behöva göra så mkt hemma, o sen va d dags för historialektion då vi skulle fortsätta med vårt arbete. men blev mest tjöt o chill i bibblo eftersom killarna satte sig hos oss o börja tjöta på om allt möjligt, o då menar jag verkligen om allt möjligt xD ahahahah

till sist hade vi iaf affärsjuridik o stackars lilla lilian haha , vi va nog ganska jobbiga idag lr ja de som tjöta, vi andra som bara ville hem satt o bara vänta på att klockan skulle gå xD haha :) fick uppgifterna gjorda iaf, så lite duktiga e vi ju ändå :)
dessutom ska jag, sara,hanna, berta, johan, malin va med i en tävling :D höhö (hoppas jag inte glömde nån ;))
vi har inställningen att vi kommer vinna eftersom vi e ju faktiskt företagare o d kan ju bara bli bra ;D haha :D

efter skolan åkte jag o berta hem till mig tog en macka o åkte sedan mot gällstad, o lager 157 :D
shoppa 2par trosor, hitta inget annat,.
sen blev d mat på sibylla o sen hem till berta för att spela GH4 :D kanonkul! :D 5/5 toasters! :D
åkte sen hem o nu har jag mest chillat :D höhö skräll? ;D


nu blire soooova :D en lååång dag imorrn med mkt att sjunga :D kanonkul d oxå! :D tihiii! hoppas d kommer folk på kvällen bara, men d blir nog kul ändå! :D

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Where's the music DJ??! :D

2008-11-30 @ 22:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0