I see the picture but I'm outside the frame

dagen har varit helt okej :)
började med internationell ekonomi sen svenska :)
va elevkick- off i aulan oxå som jag o brudarna tänkte att oj en kul grejj lix :) haha men nejnej! OM vi hade fel o SOM vi hade fel! :O hur tråkigt som helst, så vi dissa't efter ca 30 min o en gratis fika xD haha lunch blev d ist, fettnajs! :D

sen åkte jag hem o chilla lite o sen vidare till praktiken som faktiskt va intressant o trevlig idag :D
vi veta d mesta inom IT-avdelningen på kommunen o nu inser man hur mkt de gör iaf, o d e ett grymt bra jobb de gör, iaf just på den avdelningen.  :)

efter praktiken bar d av hemåt o sen iväg en sväng med malin till sven för att hämta mitt f-kort :)
sen hem igen en stund o sen iväg igen på ett "möte" o sen träna kidsen o som jag blev arg idag, usch.
sen vare iaf dags för att träna :) va faktiskt taggad eftersom jag inte tränat på ett tag.
o om d blev en bra träning lr ! :D kanonkul, 5/5toasters LÄTT! :D *tummen upp*
började med volleyton mot filip o daniel som va hur kul som helst, vi låg på golvet o tårarna rann för att vi skratta så mkt :D längesen jag hade så grymt kul på en träning! :D

efter träningen va d skönt att komma hem o koppla av o ställa sig i duschen :)
började läsa min bok som jag ska läsa i svenskan, "det ska bli ett sant nöje att döda dig" av magdalena graaf.
en bok som jag fastnade efter att bara ha läst inledningen. hoppas hela boken e lika bra men d tror jag allt :D

nu äre alldeles strax läggdags o jag lär ju fortsätta läsa min bok e tag innan jag somnar.
imorrn äre skola o senare tränarutbildning som gäller o även tränarutbildning på lördag,. så nås lättast på mobilen! :D

men hare fettnajs nu!
själv ska jag lägga mig o verkligen tänka efter o försöka få fram va som gnager o sen läsa o soooova :)

pösss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0