nervös ?

har inte sovit speciellt mkt i natt asså :S ryggen gjorde ont, o tänkte alldeles för mkt, men så kan d va ibland..
skolan idag bestod av en mattelektion, som va väldigt trökig, men jag satte i hörlurarna i öronen o spela min underbara musik :)
efter den lektionen chillade jag mest, gick en promenad o verkligen tänkte va som hänt senaste tiden, allt går så fort nu för tiden :S känner mig stressad typ hela tiden, tänker på inlämningar, nkp, vanliga prov, all saknad jag känner just nu.
o så självklart e jag inte hemma när världens bästa barndomsvän ringer från frankrike :/ vadå surt ?
hade varit kul o höra hennes röst, d va ett tag sen nu :/ saknar dig sanna! <3


sanna, saknar dig <3

va iaf på thorells efter skolan idag, med malin o så kom även ss dit o studa lite :) höhö
gick kanoners! :D iiiiih! :D

btw så kommer min älskade bror hem på fredag igen :) o jag längtar :P
men innan d äre koncentration som gäller! ;D höhö

ciaaoo! :D


Kommentarer
Postat av: Sannispannis

Ja, det tycker jag da ocksa att det vart lite surt, men jag lovar att ringa nasta gang jag har tillgang till telefonen (: Pussis!!!

2008-11-07 @ 23:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0