Make me understand you're there for me

som ni märkt, gjorde jag en "blondinbella" o tog mig en bloggpaus ahahhahaha XD iaf typ 1vecka,
ne men seriöst har inte orkat blogga, skrivit svenska o varit allmänt trött som d kan bli så här vid dessa årstider.
nu e jag igång igen iaf :)

dessutom har jag bestämt mig för att försöka komma igång att röra lite på mig, försöka få med nån ut o gå promenixer o göra lite sit-ups kanske sådär typ ibland :) kan behövas så man piggnar till lite :)
utöver att jag ska börja röra på mig så har jag hittat något som gör att jag kan få en stund för mig själv o bara släppa allt o bara ligga, o d e på meddo, så himla gött o bara ligga där i 16min för sig själv o drömma sig bort :)

helgen va iaf riktigt najs, fredagen bestod av att jag o malin drog till oden cup o va där långt in på natten/morgonen :) men d va riktigt kul o hon gjorde min fredag riktigt bra :) <3
lördagen blev en trött men bra dag, började med att lämna tillbaka syrrans bil o sen hem igen för att fixa o sen vänta på berta o simon som skulle hämta mig. vi drog vidare mot skövde för lite partyyy :) åkte till kim där även daniel befann sig, blev en heldel chill, tjöt, guitar hero o lite så. jag tog inte första ölen riktigt så tidigt som vissa andra.. men sen blev d öl o en o annan tequila xD haha lite senare frammåt 9-10 på kvällen drog vi vidare, för pojkarna skulle kolla på dark tranquility, o jag o berta åkte vidare mot en annan förfest som ulricha hade fixat in oss på :) berta åkte dock mot bogrens ganska snart eftersom hon skulle jobba, o jag festa på, drack mest vatten dock för att jag skulle må lite bättre på söndagen, ett tips e att dricka en heldel vatten på förfesten faktistk d funkar, man mår bättre dagen efter :)

vid kvart över 11 drog vi vidare mot bogrens, där berta hade fixat så jag o ulricha kom in gratis :) d va najs :)
där inne blev d tjöt med berta o d andra folket i garderoben o mkt dans :)
vid ca 1 drog jag vidare mot Pim's för att möta upp de 3 pojkarna o gå till kim igen för att chill innan berta slutade :)
sen drog vi hemåt vid 3 o d va mysigt värre :) tack för en grymt bra helg alla som gjort den kanon ! :D

på söndagen blev d ligga länge i sängen ^^ o sen upp o chilla, på eftermiddagen/kvällen hämta jag sandrisch för att sedan åka till meddo o sola, riktigt gött :D
igår blev d uppsats i svenska som skulle va i 5timmar, men va klar redan efter 3timmar :) haha seriös uppsats ? :O jag o lollich satt o tjöta en heldel o döpte de flesta i klassen till något som utmärkte de just då :P haha kul vi hade iaf :D sen drog jag o berta till skövde för lunch med malin. gillar er tjejer <3
     jag o sandraaa
mina bruudar <3       jag o sandraa <3



idag har d varit skolan, chill ofc ;D höhö ingen sista lektion o ingen första lektion. efter skolan somna jag helt slut, sov i 2 timmar o sen plugga jag lite svenska, blev klar med arbetet för ett tag sen riktigt gött o ha d gjort!
va iväg en sväng förut med elina o maddisch o tog en fika o tjöta o skratta, ni e riktigt braa <3
imorrn blire en sovmorgon igen, ska bli najs o sen praktik o träna kidsen, får se hur axeln mår oxå, o kanske försöka träna själv! :D hoppas hoppas :D
men nu blire alldeles strax att soooova :D haha fortfarande trött xD helt stört!

hare kanongött!
lär ju skriva snart igen nu när bloggpausen e över ;D hahaha :D

chiiiillllaaa folket! pöss påer!
 

Kommentarer
Postat av: s

men petra, bilden! haha, fy :D

2008-11-30 @ 12:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0