känner saknaaaad!

idag va en konstig dag xD haha
ne men d började med att som vanligt mitt sms inte gick fram till malin xD haha men hon såg när jag kom ändåå ^^ duktigt malin ;D
sen vare religion, som va chill som vanligt xD
efter d hade vi prov i internationell ekonomi, hoppas d gick bra, skrev på d mesta :)
sen åkte jag hem för att jag mådde dåligt, men d kändes konstigt i kroppen oxå :S helkonstigt, nu e d bättre iaf :) bara ont i huvet typ :)
så d blev ingen praktik idag :/

imorrn blire iaf skolan igen o marknadsföringsprov som borde gå kanon, känns som jag kan d faktiskt! :D kanonkul! :D 
efter skolan blir d väntan på min bror som kommer till fkp vid ca 17.05 o jag ska hämta honom ^^ iiiiih <3 
sen hem lite snabbt o hämta mamma o pappa o sen vidare till tiahölm ;D haha vet inte om d kanske blir besök hos farmor <3 lr kanske kusinerna <3 ? ! :D d får vi se då! :)
annars blire chill hemma :)

kanske en sväng till nån förfest för o träffa folk, men inget o dricka för min del! nejnej nykter helg nu :P :D
lite jobb på lördag blire oxå :) sen får jag se, har pratats lite om en tjejkväll? någon som e på't ? ;)

jaja hare najs o chill nu!
pöösss på er alla!


Kommentarer
Postat av: malin

2008-11-06 @ 23:06:16
Postat av: malin

ska va lika duktig imorrn :D haha. hoppas du mår bättre!

2008-11-06 @ 23:07:02
URL: http://mmalinkarlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0