it could take my whole damn life to make this right

dagen började seegt, jobbigt som vanligt att gå upp ur sängen men ryggen har blivit bättre iaf, även axeln känns bra nu :)
får hoppas d håller i sig ! började iaf med att jag vänta in malin, för vi skulle cykla denna kyliga dagen till ära.. eftersom vår bil skulle in på fix, o bytas batteri eftersom d va allmänt jäääkligt dåligt!
väl framme i skolan va d dags för måndagens "favorit" lektion matte c.....fatta ju nått idag iaf o jag jobba på! fick många uppgifter gjorda faktiskt :) sen vare rast, o jag o berta tog oss en promenad i kylan, men d va uppfriskande o trevligt. alltid lika skönt att prata av sig efter helgen, o vem gör man inte d bäst med om inte en av de allra bästa <3

sen tog vi oss lite lunch, satt finfint då. sen la vi oss för att chilla på de blåa örm va ska jag kalla de örm typ puffar? pallar? soffor? iaf.. där fick vi oss ett gott skratt, lr ja väääldigt många goda skratt, jag va rätt laddad så att säga ;D hahahha internt ;P ett antal stötar senare kom tapper o även lite senare kom lollich o malin oxå :) haha de fick sig ett par stötar de oxå ;P tkte de va så heta så jag skulle stöta på de ;D
sen vare modevisningsmöte o där kom vi iaf fram till saker idag :) kanon boys and girls! :)

sen vare dags för internationell ekonomi o sen även affärsjuridik..
på aj'n bestämde vi mest hur vi skulle klä ut oss på lusseålle o ållympiaden men d e en hemlis ;D höhö men najs kommer d blii kan jag loova :P
sen vare även hallelujakör idag, efter den gick jag o malin hem till mig i kylan o hade hög mysfaktor kan jag lova o vi fick in julstämningen riiktigt bra där, med ljus, julmusik o snön ute :) myys!
även lite pluggande hann vi med, o nu har jag bara chillat o fixat lite :)


ciao!

close yet far
<3

Kommentarer
Postat av: Madde

lika bra utklädnad som vi hade på ållympiaden o det lr? ;p

2008-11-25 @ 17:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0