I won't forget the way you made me feel.

dagen börjar med att jag får sms av malin precis när jag ska åka till henne, där d står att hon försovit sig xD hahahaha tabbe!  XD
kom till skolan ganska tidigt, gjorde vårt kära marknadsföringsprov o sen vare lite rast.
sen tjöta vi lite om karaktärsämnesveckan o sen vare dags för UF :P vet inte riktigt va vi gjorde men xD haha kolla bilder gjorde vi iaf :P höhö

efter lunch vare dags för historia o filmen pearl harbor :D den e grymt bra ! :)
sen till sist va d matte, som man blev trött på som vanligt, ngt med d klassrummet som gör en trött :S

efter skolan mötte jag sandrisch vid meddo, dags för solning igen :) gött vare måste jag säga! :D 
nu e man lite brun igen :D sen vare hem o chilla en kort stund o sen iväg o hämta bror på stationen :)
nu väntar jag på att jag ska skjutsa mor o far till tidaholm, sen senare får jag se va jag hittar på :)

men iaf :D chiiiiiiiiiiiiiiiillla! :D höhö

hare najsigt värre nu! ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0