I used to think the past was dead and gone, but I was wrong.

tränarutbildningen fredag o lördag va intressant,
men d bjöd oxå på vääääldigt mkt skratt o knäppa kommentarer.
fredagen va mkt teori men även spel, lördag bjöd på mkt spel på förmiddagen o sen teori, skratt, mat o skratt o skratt o skratt xD
längesen man skratta så här mkt.. :D
kul har vi haft samtidigt som d har varit seriös inlärning ;D
roligt folk har man fått träffa iaf o hoppas man träffar de ute på tävlingar men d borde man ju göra :)

på kvällen igår hade jag o ss tänk åka på bio i skövde, men vi dissa d o handla mat o hyrde film ist o vi flöta till d rejält, men vi hade nyttig mat iaf :) blev pastasallad :D mumma!
vi kollade på 21, en riktigt bra film, slutade inte som jag hade tänkt mig, vilket jag tycker e bra.

idag blire chill o så, mami o papi kommer hem ikväll oxå. innan d ska jag väl chilla, skjutsa syrran till jobbet eftersom mami o papis bil pajja igår så har jag syrrans.. sen ska jag nog ut o fota lite oxå o kanske va med bästa berta <3


fick även ett telesamtal från bästa barndomsvännen sanna som e i frankrike :D riktigt trevligt o få höra henne igen o veta att hon mår braa :D <333


hare naajs! pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0