got my memories and they will last

dagen började med att jag knappt orka ta mig upp ur sängen, va så jäkla tröött!
men tog mig upp iaf o dagen började med historia , vi fick inte mkt gjort men :/ får ta med d hem o skriva klart d så jag får d gjort,.
sen vare dags att bara sitta o lyssna på några från jobzone o nyföretagar centrum,.
efter d hade vi UF, målade lite ramar o så :) sen lunch o sedan köör!
efter kören va d dags för håltimma o jag o berta va duktiga o målade lite fler ramar :D
sista lektionen va matte, lika trökigt som vanligt, men bara att plöjja sig igenom den kursen o hoppas på att man får godkänt :)

efter skolan skjutsade jag malin till tandregleringen :) o sen åkte jag hem o sov en stund, välbehövligt!
hämtade sen malin för att skjutsa henne till hennes buss o guuud va fina tänder hon har fått! grattis malin för att du slipper metallen ;D haha

sen hem igen o somna än en gång xD haha efter d va d iaf dags för att träna kidsen, vilket gick riktigt bra :)
sen så va jag o mami o handla lite o i affären fick jag mig ett gott skratt när mami säger att d e kul med snabbkassorna, man får alltså skanna sina egna varor vid kassorna, likadana som de har börjat med på ikea. :)

nu har jag mest chillat, skrev klart mitt pm förut o har förberett mig inför mitt tal imorrn :) d ska nog gå bra hoppas jag :)
men nu ska jag duscha lite snabbt tror jag o sen soooova :) så jag orkar med imorrn :)
pössss!

Kommentarer
Postat av: Malin

tackar :D känns oerhört gött att slippa metallen! :D och jag håller föresten med din mamma! självscannig är kul :D hihi

2008-11-26 @ 16:53:37
Postat av: ilma.

Hej Petra! :)

2008-11-26 @ 19:12:56
URL: http://ilmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0