galencrazyyy! :D

idag vakna jag vid 7 men snoozade till typ halv 8 o sen gick jag inte upp förrän ca 10 i 8 :)
sen bar d av mot lärcenter o mitt teoriprov, som gick galant! :D
sen vare lite tjöt med mamma på hennes fikarast o sen hem för o vänta i ca 2 timmar på att sedan gå till thorells o ha uppvärmning inför uppkörningen.
efter d vare ännu mer väntan för d va en innan mig, men sen vare min tur o även d gick galant! :D
så nu e man ett körkort rikare! :D kan inte bli bättre, mitt liv just nu om man bortser skolan e en dans på rosa moln :D höhö
så har varit ute o kört runt lite nu i eftermiddag :D


men imorrn äre iaf skolan igen :S pallar inte mer nu..
o jag måste verkligen se till o trappa ner tempot, klarar snart inte mer..
känner mig stressad hela tiden, börjar komma in i en psykisktdålig period ännu en gång. .:/ inte bra!

måste varva ner, ta en dag i taget, inte ta på mig för mkt uppgifter m.m...
o som grädde på d så känner jag enorm saknad till vissa <3
bror kommer hem på fredag iaf, ska bli kul :)

hare gött nu ! ciao!

Kommentarer
Postat av: malin

petra <3 vi klarar allt tillsammans :D

2008-11-04 @ 23:36:07
URL: http://mmalinkarlgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men shit att jag ringer dig dagen innan din uppkorning!! TAJMiNG! Grattis enoormt mycket, fan vad duktig du ar! Min dagis kompis har korkort :o Snart ar det pensionsdags kanns det som. NJUT enormt mycket och kom ihag, du ar jatteduktig!! KORKORT!!! Kan garna fa ta en trip ner till mig om du kanner for att kora pa autobaum (: PUSS

2008-11-07 @ 23:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0