Feels like lightning running through my veins.

dagen har varit helt kanon typ :)
började med skolan o film på historian idag igen :)
sen va jag o berta o hämta 2st 9:or i aulan, som vi sedan tog med till företagarprog.
sen vare dags för lite UF work, o sen lunch på mingan :) myys! vi tjöta lite om hur fort tiden har gått på gymnasiet :O o va som händer efter sen, trevligt värre :)
tillbaka till skolan för UF, men blev mer att vi chilla o tjöta för 9:or xD ahha skräll?

efter skolan hämtade jag, maddisch hemma hos henne för hon skulle låna mamis o papis bil :)
sen åkte jag till stan för o fixa kort till körkortet, blev braa faktiskt :) skickat in d pappret oxå :)
hoppas på ett körkort i slutet av veckan ist för d dumma pappret i bilen ;) hhöhö
tränade kidsen en sväng oxå , o sen åkte jag hem o vänta in berta för hon skulle färga mitt hååår :D
kan lova att d blev fettnajs oxå :) bild på't kommer senare, orkar itne ta nån nu xD haha

imorrn blire iaf UF hela dagen igen, ikea för vår del, myspys turer vårt företag tar :D
vi gillar't ;D haha

studa svenska förut oxå för o inte glömma, o ska göra typ d mesta på d imorrn tror jag, så jag blir klar innan helgen kommer så man slipper tänka på't,.

btw helgen kommer bli superbra,  kanonkul ;D !

ciaociao !

PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0