don't run and hide

d gick kanon att skjutsa mor o far till tidaholm i fredags :)
jag o bror fastnade en stund hos världens bästa farmor oxå, där blev d tjöt, chill, fika o allmänt trevligt som vanligt <3
kan lätt konstatera att min farmor e den coolaste farmor man kan ha :)
sen bar d av hemåt, jag fixa mat åt maddisch, johan o elina o d va chill hos lollich som gällde :) de hade förfest o jag o malin dahlberg chillade o tankade malins bil ;D hahha va längesen jag hade så kul när jag tanka xD haha oförglömligt ;D <3 du e jäääkligt bra malin <3 efter att de andra skulle in på ålle o jag o malin hade varit utanför ett tag, åkte vi hem till mig o tjöta lite, chill vare ofc ;D haha

för övrigt så saknar jag min broor extremt mkt men han kommer nästaa vecka! :D

igår blev d work 9-15.20 typ :) sen vare hem o duscha o sen iväg till syrran där jag skulle chilla o äta o allmänt va med min älskade syster :) <3 blev att johan åkte med en sväng, sen åkte han o hämta wågland o jag åkte o handla majonäs xD haha sen lämna jag av johan o wågland hemma o sen tillbaka till maddishc för chill o maat :D ofc blev d spelande på hennes xbox denna kväll :) pratade även med berta i tele eftersom hon va på fest uppåt i landet, närmare bestämt karlskoga :) önskade jag oxå varit med, hade varit kul. men om man jobbar så gåre ju dessvärre inte :(
sen skulle sis sova, hon jobbade ju lix öppning, inte bra o va uppe allt försent då , men jag drog vidare mot lollich, där malin malin sandra erica även va :P treeevligt! mkt skratt som vanligt, ni e braa <3

sen efter ett bra tag åkte jag o malin hemåt, släppte av malin o sen hem för ett försök till att sova lite innan johan skulle ringa för att bli hämtad. åkte vid ca 3 o hämta honom, elina, wågland o johan o skjutsa hem de :) va hemma igen ca halv 4, slocknade inte så fort dock, blev lite jobbigt eftersom jag skulle jobba 10-19 idag :S så kan d va, höll på att försova mig till jobbet imorse oxå om inte mami hade väckt mig xD haha så kan d gå om man e trött, va väldigt trött på jobbet oxå så d blev 2 kaffe idag :D haha

efter jobbet åkte jag till odenhallen för att kolla på johans handbollsmatch, de förlora dock :/ men men.. så kan d gå.
sen när jag kom hem, fick jag se en extern hårddisk i trappen o vems va inte den om inte min :P papi hade köpt den till mig, d förgyllde lätt min dag! :D

nu äre snart dags att slagga :) ska bli riktigt naajs :) välbehövligt! ;D
imorrn äre dags för skolan igen, men skriver nog imorrn igen :) hare gött tills dess!
chillout! :D

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är väldigt bra du också må jag säga :D <3

2008-11-10 @ 19:34:16
Postat av: Mamma

Vilka godingar!!

2008-11-12 @ 22:21:39
URL: http://petraholmback.blogg.se/
Postat av: Bror

Vart hittar du alla bilder egentligen! :D

2008-11-12 @ 22:34:03
URL: http://holmback.blogg.se/
Postat av: Bror

Vart hittar du alla bilder egentligen! :D

2008-11-12 @ 23:36:10
URL: http://holmback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0