You start to wonder why you're here not there..

dagen börjar med att mami kommer in på morgonen o säger hejdå, eftersom hon o papi ska till sthlm ! sen lite senare väcks jag av att hemtelen ringer o nån söker papi.. efter ett litet tag till ringer sis <3 efter d pallrade jag mig upp :)
packade ihop det jag skulle ta med till sis o sen kom bror min oxå, väldigt oväntat faktiskt :)
cykla iväg till sis, fixade lite mat till henne lagom till när hon kom hem från jobbet. sen vare bara att byta om för att jag själv skulle iväg till jobbet :) jag säger bara HAHAHA till mig, mia o emelie på jobbet xD japp locken o flurrylocken asså xD kan man ju se som nått helt annat xD ;D
åt lite o cyklade sen hem vid ca 22.15, kom hem till sis med lite mat o där fanns elina, ulle o lite senare kom även ida :)
vi skulle få skjuts av jonas till en bankomat o sedan bli avsläppta vid plantis, jag skulle till statoil o de andra in på plantis.. men blev en tur i bilen först på typ en halvtimme lr nått xD haha kul hade vi :D till slut blev vi avsläppta men ulle satt kvar i bilen o sen drog hon o jonas ut på en extra sväng me bilen, de mötte man ju ett par ggr :P
sen träffa jag på johanna o simones syster kamilla :) stog o tjöta me de typ 30 min xD
efter det kom jag äntligen hem till sis tomma lägenhet :) sms:a lite me fredrik, kolla film, o kolla lite på internet :)
nu blire nog lite mer chill o kanske sova när jag blir trött ;)



finns alltid här för dig, älskar dig sis <3 
pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0